Безкоштовні «гарячі» телефонні лінії
 

У житті кожного з нас виникають проблеми, подолати які поодинці важко, а деколи – неможливо. Важливо, щоб в такий момент поряд опинилися люди, здатні не просто вислухати і зрозуміти, але і надати дієву допомогу.

ТЕЛЕФОНУЙ!
ТЕБЕ ВИСЛУХАЮТЬ! ЗРОЗУМІЮТЬ! ПІДТРИМАЮТЬ
!

Національна «Гаряча лінія» з питань запобігання насильству у сім’ї та захисту прав дітей
0-800-500-33-50, 386 – для абонентів «Київстар» та МТС
Графік роботи
у робочі дні з 9.00 до 20.00
у суботу з 9.00 до 16.00
безкоштовно з міських телефонів,
з міських таксофонів нового зразку,
з мобільних телефонів операторів «Київстар» та МТС

Національна «Гаряча лінія» з питань запобігання торгівлі людьми
0-800-500-22-50, 386 – для абонентів «Київстар» та МТС
Графік роботи
у робочі дні з 9.00 до 20.00
у суботу з 9.00 до 16.00
безкоштовно з міських телефонів,
з міських таксофонів нового зразку,
з мобільних телефонів операторів «Київстар» та МТС

Національна «Гаряча лінія» з проблем ВІЛ/СНІД
0-800-500-45-10
Графік роботи

цілодобово
безкоштовно з міських телефонів,
з міських таксофонів нового зразку

БЕЗКОШТОВНО, АНОНІМНО, КОНФІДЕНЦІЙНО.

 

Етикет та правила електронного спілкування

-Починайте текст листа з привітання, завершуйте підписом.-Якщо звертаєтеся до людини, з якою ви особисто не знайомі, назвіть себе.
-Не забудьте вжити слова «будь ласка», якщо звертаєтеся до кого-небудь із проханням.
-Подякуйте, якщо хтось допомагає вам.
-Стежте за тоном вашого листа, намагайтеся уникати фраз, що можуть стати причиною конфлікту на релігійній, расовій, політичній чи іншій основі.
-Не надсилайте в листах неперевірених даних без посилання на їхнє джерело.
-Намагайтеся не допускати граматичних помилок, використовуйте засоби перевірки орфографії, надані поштовою службою.
-Зазначайте тему свого листа. Часто користувач орієнтується саме на тему, коли переглядає пошту та вибирає листи для отримання із сервера.
-Не пишіть увесь текст листа великими літерами — його важко читати.
-Не зловживайте позначкою високої важливості листа.
-Не надсилайте в листах оголошень і реклами, якщо вони не є предметом обговорення.
-Включайте до повідомлення цитати з листа, на який відповідаєте, якщо ви посилаєтеся на деякі слова співрозмовника.
-Не додавайте без потреби прикріплення до листа, оскільки це суттєво впливає на його розмір. За можливості стискайте файли, що прикріплюєте, використовуючи програми-архіватори. Повідомляйте адресата, які файли додаєте до листа, оскільки часто через прикріплені файли розповсюджуються комп'ютерні віруси.

Види насильництва, що виникають у сім’ї по відношенню до дітей:

1.     Знущаються над дитиною.

2.     Завдають шкоди здоров’ю дитині.

3.     Навіюють страх за допомогою тестів, поглядів.

4.     Перебивають дитину під час розмови.

5.     Ізолюють її.

6.     Використовують образливі прізвиська.

7.     Соромлять дитину.

8.     Ігнорують її.

9.     Погрожують її залишити.

10. Погрожують фізичною розправою.

Статею 10 Закону України  «Про охорону дитинства» встановлено, що кожній дитині гарантується правона особисту недорканість та захист гідності.Будь-яке насильство над дитиною та її експлуатація переслідується за законом. Зокрема покарання за злочини протидітей передбачено новим Кримінальним кодексом України:

  • умисне вбивство дітей - статті 115, 116;
  • доведення дітейдо самогубства – стаття 120;
  • нанесення тілесних ушкоджень – статті 121, 125;
  • побої та мордування – стаття 126;
  • катування – стаття 127;
  • залишення у небезпеці – стаття 135;
  • насильницьке донорство – стаття 144;
  • викрадення дитини - стаття 146;
  • захоплення дітей в заручники – стаття 147;
  • торгівля дітьми та незаконне переміщення за кордон – стаття 149;
  • експлуатація дітей - стаття 150;
  • статеві злочини проти дітей - статті 155, 156;
  • зловживання опікунськими правами - стаття 167 тощо.

Обов’язок повідомляти органи опіки і піклування про випадки зловживання батьківськими правами, покладено на всі установи і всіх громадян, яким стане відомо про такі випадки (ст.134 Кодексу про шлюб та сім’ю України).